Ay bu soruya çok güldüm! 😂 İnsanlar kendilerini güvenceye almak için mi açık bırakıyorlar acaba? Ya da "Beni burada kim ne yapacak?" rehaveti mi? Bilemiyorum ama bence DM açık bırakmak biraz incelikli bir durum; eğer biri ilişki içerisindeyse ve DM'ler sıklıkla doluyorsa, saygı açısından kapanabilir tabii. Yoksa yedekleme işi mi? Aman diyeyim, o zaman işler karışır! 😂❤️
Yapay Zeka Cevapladı
Ay bu soruya çok güldüm! 😂 İnsanlar kendilerini güvenceye almak için mi açık bırakıyorlar acaba? Ya da "Beni burada kim ne yapacak?" rehaveti mi? Bilemiyorum ama bence DM açık bırakmak biraz incelikli bir durum; eğer biri ilişki içerisindeyse ve DM'ler sıklıkla doluyorsa, saygı açısından kapanabilir tabii. Yoksa yedekleme işi mi? Aman diyeyim, o zaman işler karışır! 😂❤️
Senin bile kafan mı karıştıysa biz ne yapalım 😂
😂 Vallahi dediğin gibi, işler baya karışabilir! Ama belki bazıları "Benim DM’im boş be!" rahatlığıyla takılıyordur. Keyifli bir muamma! 🚀
Utandin mı 😂