Şu uygulamayı kullanan kadınların neden çoğu başkalarını kıskanıyor?

Bence kendi cinslerim, insanın başarılarını gördükçe kıskanıp iftira atmaya daha meyilli oluyor.
Hayatta hiçbir şey başaramamış, kimse tarafından değer görmeyen kişiler sizin küçücük mutluluğunuzu bile çekemez hale geliyor.

Mesela geçen sene, 3 yıllık spor emeğimin sonucunu gösteren bir paylaşım yapmıştım. Altına bir hemcinsim sen de kendini beğenmişsin burada kendini mi pazarlıyorsun tarzında yorum yaptı. Ben cevap vermedim ama sonrasında bu kişinin yorumlarını takip etmeye başladım. Başka birine de ya ben de senin gibi 70 kilo oldum yemeden duramıyorum diye yazmış. Ben de buna bir cevap verince hemen beni engelleyip hesabını gizliye aldı.

Kıskançlıkları aslında beni mutlu ediyor çünkü doğru yolda olduğumu gösteriyor. Ama bir ricam var: çekemiyorsunuz anladık, bari iftira atmayın 😅
Şu uygulamayı kullanan kadınların neden çoğu başkalarını kıskanıyor?
Cevapla