Eski telefonum sıfırlanmıştı simdi kurulumunu yapamıyorum ne yapmalıyım?

bu telefonu kullanmak için öncelikle telefon sıfırlandığında cihazın sahibi olarak kayıtlı bir google hesabında oturum açmanız gerekiyor diyor ama kurulum aşamasında bana gmail hesabı ekleme gibi seçenek sunmuyor ne yapmalıyım

Eski telefonum sıfırlanmıştı simdi kurulumunu yapamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla