Bir kıza Instagramdan açılmam doğru olur mu ne yazmalıyım?

Benim hiç sevgilim olmadı çünkü kalbimde o var yıllardır liseden beri aşığım aklımdan çıkmıyor gülüyorum ve hemen aklıma o geliyor suratım asılıyor ağlayasım geliyor onu herşeyden herkesten canımdan kanımdan çok seviyorum açılamadım çünkü o okulun popüler kızlarindandi bense sıradan bir kişi onun biraz erkek çevreside vardı ama arkadaş olarak birde o kendinden büyüklerden hoşlanıyormuş ve ben ondan 1 yaş küçük olduğum için redderse ve yayılırsa diye korktum ben bazen o kızı otobüste görüyorum ışıltısı parıltısı güzelliği gülüşü beni benden alıyor zaman geçtikçe daha da güzelleşiyor içimden bir ses diyorki git oğlum yapış dudaklarına sevdiğini tüm dünyaya haykır ama birşeyler engel oluyor ben bu kıza Instagramdan yazmayı düşünüyorum ne yazmalıyım

Bir kıza Instagramdan açılmam doğru olur mu ne yazmalıyım?
Cevapla