HTML renk kodları mı diye baktım. Nokia zil sesi koduymuş. Nasıl unutmuşum. Telefoncularda kitapçık olarak satılırdı. Bütün şarkıların kodlarını tek tek yazıp dinlerdik.
Evet sonra polyphonic olanlar çıktı 4 kanal davul, gitar ve 2 ses daha oluyordu baya gerçekten albüm yapar gibi her kanalı yazardım önce davullar sonra gitar falan baya zahmetliydi
Evet artık herhangi bir şarkıyı melodi yapabiliyoruz ilk 6230i telefonum öyleydi bir de Bluetooth yeniydi birbirimize yollardık o melodileri 2 saatte giderdi 😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
hiç bilgim yok gizli küfür falan mı
😂😂😂😂 kripto şifreli mesaj
Kurtlar vadisi müziği çalardım Nokia 3310'la. Heyt be.
Cendere mi 😂😂
Hatırlamıyorum ama kitabı bile vardı sjdjd
Evet satılıyordu benim o kitaba ihtiyacım olmadı hiç
Ne güzel. Komşu çocuklarıyla yazardık biz. Didi didi didit diditt skdjd
Ben kendim evde klavyede çalar notaları çıkarırdım kağıda yazardım orsan da telefona yazardım
İşte bilenle bilmeyen bir değil 😅
Kendime yapmıyodum zaten okuldaki arkadaşlara yapıyordum
Vayyy baya hava kasardım ben olsam
Ben sevmiyorum öyle hava atmayı
🍒🍒🍒🍒
HTML renk kodları mı diye baktım. Nokia zil sesi koduymuş. Nasıl unutmuşum. Telefoncularda kitapçık olarak satılırdı. Bütün şarkıların kodlarını tek tek yazıp dinlerdik.
Evet popüler olduğunda kitapçık olarak satılmaya başlamıştı hatırladım 😀
Daha dün annemizin kollarında yaşarken... :D
Bilmiyorum bu ne!
Doktor bu ne 😂😂
Hay senin ben
😂😂😂
Nokia telefon melodisi yapardık eskiden 😅
Evet çok yazardım ben de arkadaşlarım çok isterdi evde klavyede çalarak telefonda hangi notalar olduğunu not olarak yazardım dağıtırdım herkese
Eski günler ne güzeldi
Evet sonra polyphonic olanlar çıktı 4 kanal davul, gitar ve 2 ses daha oluyordu baya gerçekten albüm yapar gibi her kanalı yazardım önce davullar sonra gitar falan baya zahmetliydi
😅😅 şimdi direk müzik çalan çıktı
Evet artık herhangi bir şarkıyı melodi yapabiliyoruz ilk 6230i telefonum öyleydi bir de Bluetooth yeniydi birbirimize yollardık o melodileri 2 saatte giderdi 😂😂
😅😅 aynen öyle
1.3 megapiksel 2 dakika video çekmek offf efsane. Bir de ince Nokia şarjı arardık 😂😂
🥲🥲
Rengarenk kapaklar vardı ve telefon şekilleri de güzeldi şimdi hepsi aynı ve dümdüz dikdörtgen
Müzik notalarının Pc ortamında yazılış şekli
Evet
Hiç bilmiyorum
Eskiden bunları girince zil sesi olurdu
Ritm 😄
3310 ve başka bazı telefonlarda melodi yazardık o notalar
Hayal meyal hatırlıyorum 😄
Sen hayal meyal hatırlayamazsın 😂😂
Siz yaşlısınız hatırlıyosunuz ben tazecik, gencecik ve Minnoş olduğum için hatırlamıyorum 😂😂😂😂
Bak bak şu şapşike neler diyor 🤗🤗
Nokıa meledolerine benzettim
Evet
Nokia telefon melodi notaları
Melodi kitabı duruyor geçen evde bir köşede çıktı
Sülfürik asit kodları
Bilmiyorum
telefonlara melodi :D
Müzik notasyonu
İlginç