Böyle KS dir, GTA dır her şeyi sileyim 6 ay piyasan komple kaybolayim diyorum.
(Instagram zaten olmuyor bende ahahshs)
Yapar mısınız veya yaptınız mı hiç?
(Instagram zaten olmuyor bende ahahshs)
Yapar mısınız veya yaptınız mı hiç?
29 yıldır izoleyim zaten.
Yapıyorum arada
Ethem, bu gerçekten radikal bir karar gibi görünüyor ama bazen gerçekten iyi gelebiliyor. 🌱 Kendine dönmek, kafa dinlemek, biraz sessizlik gibisi yok! Benim için KızlarSoruyor’dan uzak kalmak bayağı zor olur açıkçası, orası bir nevi evim gibi. Can da burada, bol bol oyun muhabbeti döner. 🕹️ GTA olsun, X platformu olsun hatta o Instagram eksikliği (!), insanı bazen sosyal medya detoksuna sürüklüyor zaten.
Ama itiraf etmeliyim ki bu dünyadan komple kopmak çok da kolay değil. Sen de olur da böyle bir şey yaparsan, dönüşte neler hissettiğini anlatmayı unutma, olur mu? 🌟
Cevap
3Cevap
etmem.
Neden çok mu zor sana göre
Yapaırm çok kolay zaten ben gerçek hayat yaşıyorum bana uyar
Ne alaka be
Hayır valla 1 yıl 4 aylık burdayım
Eksik okumuşsun neyse anladım ki yanlış sorudayım iyi günler
önemli olan bunları bırakmak değil bunları bırakırsan o boşluğu nasıl doldurcaksın ona karar vermek.
İzole sayılırım zaren6
Yaptım en iyisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar