Iletişimde en sevmediğiniz beceriksizliğiniz nedir?

Imlâ kurallarına uymuyorum ve yazarken sanki arkamdan atlı koşturuyor. Sesli harfleri sessiz bazen sessizleri de sesli yazıyorum. Galiba telefondan yazdığım için harfleri değiştirirken beklediğim o bir kaç saniye bana fazla geliyor. Konusurken de cümle sonundan konuşmaya başlarım. Uzun uzun konusmak sanki beni yoruyor zaman kaybettiriyor gibi hissediyorum. Bu bir sağlık sorunu mu?
Iletişimde en sevmediğiniz beceriksizliğiniz nedir?
Iletişimde en sevmediğiniz beceriksizliğiniz nedir?
Cevapla