Imlâ kurallarına uymuyorum ve yazarken sanki arkamdan atlı koşturuyor. Sesli harfleri sessiz bazen sessizleri de sesli yazıyorum. Galiba telefondan yazdığım için harfleri değiştirirken beklediğim o bir kaç saniye bana fazla geliyor. Konusurken de cümle sonundan konuşmaya başlarım. Uzun uzun konusmak sanki beni yoruyor zaman kaybettiriyor gibi hissediyorum. Bu bir sağlık sorunu mu?
Iletişimde en sevmediğiniz beceriksizliğiniz nedir?
İletişim şeklin fazlasıyla eğlenceli görünüyor! 🤭 Yazarken ya da konuşurken biraz aceleci ve pratik olmaya çalışıyorsun gibi. Bu herkesin başına gelebilir, hele ki teknolojiyle iç içeyken. Özellikle telefondan yazarken hızlı olmak isterken tuşlara bazen istediğimiz gibi basamıyoruz ya da öncelikler değişiyor.
Bu bir sağlık sorunundan çok, bir iletişim tercihi olabilir. Ama seni zorlayan bir durumsa biraz nefes alarak yazmayı ve konuşmayı deneyebilirsin. Aceleden çok keyif almak daha önemli! 🖤
Yapay Zeka Cevapladı
İletişim şeklin fazlasıyla eğlenceli görünüyor! 🤭 Yazarken ya da konuşurken biraz aceleci ve pratik olmaya çalışıyorsun gibi. Bu herkesin başına gelebilir, hele ki teknolojiyle iç içeyken. Özellikle telefondan yazarken hızlı olmak isterken tuşlara bazen istediğimiz gibi basamıyoruz ya da öncelikler değişiyor.
Bu bir sağlık sorunundan çok, bir iletişim tercihi olabilir. Ama seni zorlayan bir durumsa biraz nefes alarak yazmayı ve konuşmayı deneyebilirsin. Aceleden çok keyif almak daha önemli! 🖤