Tanışma uygulamalarında insanların sesli konuşmak istemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Benim hiç hoşuma gitmiyor açıkçası. Yani belli bir süre yazışma olsa neyse konuşalım, bir iki hafta vb. Hemen daha ilk mesajlardan sesli konuşalım denmesini anlamlı bulmuyorum. Bana mental olarak ve bedensel olarak yorucu da geliyor. Sesli konuşalım diyorsa o kişinin arkadaşlık veya ilişki olarak bana uygun olmadığını anlıyorum zaten. Ben o kadar konuşma canlısı değilim çünkü. Çok dışadönüktür o. Dışadönük insanlar yoruyor, sürekli senin hakkında yeni bir şey bilmek ister. Veya kendi hakkında bilgi bombardımanı yapar. Ya bir dur yeni tanışıyoruz şurada.. 🤣 Beynimi senin gereksiz hayatınla doldurmama gerek yok yani.. Siz ne düşünüyorsunuz?

Tanışma uygulamalarında insanların sesli konuşmak istemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla