Herkese günaydın, Yoksa yüz yüze görüşerek günaydın kısmı mi 😅

Herkese günaydın, Yoksa yüz yüze görüşerek günaydın kısmı mi 😅

Sevgilim yoksa günaydın mesajına takılan biri olmam gerek te görmem açıkçası
İkisini de severim
En çok 😅
Önce yazsin sonra sesini duyayım 😅
Önce yazsın, sonra duyayım, sonra da görüşelim filan 😅
Güzel olur djdhd
Teşekkür ederim 🙏🏻
Cevap
4Cevap
hiç fark etmez hiç biri de yok nasıl olsa
Günaydınlaaarr
günaydın
Günaydın mesajı 🥰Sabah uykulu sesimi duymasın, uykulu halimi görmesin😅
Neden 😅
Mesaj severmim arama olmaz kendime gelemem uzun sürüyor aksi oluyorum
dikkat etmek lazım
@Babelissk günaydın reis
@Fetih2024 sizede günaydın
Sesli olsun Bizim olsun ya da görüntülü 😀 kalite akıyor hem de seven direk bunu yapar.
Hahaha iyi seçenek
Günaydınnnn mesajı severim
o zaman günaydınlar
Günaydın öpücüğünü tercih ediyorum sabahları veya nereye gidiyon yiaaa gel şuraya yat kısmını tercih ediyorum :D
Mesaj bile yeterdi aslında
Gelmiyor mu
Arasın bı sesini duyayım 😍😄
Aramak iyidir iyi
Her gün günaydın mesajı, haftada 1 günaydın araması 🫠
Günaydın mesajları severim
Aramak daha güzel..
Müsait ise her iki taraf
Mesaj severim
Neden
Mesaj kâfi
Yetiyorsa iyidir iyi
Mesaj severim
Günaydınlar, ilk etapta mesaj sonra arama daha güzel bence
Günaydıın
Mesaj looo sabahın köründe ne araması
Günaydın
Günaydın araması
Araması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar