
Hiçbirisine cevap vermesem bile ego yapıyorum. Siz de ego yapıyor musunuz?

Hiçbirisine cevap vermesem bile ego yapıyorum. Siz de ego yapıyor musunuz?
🤣🤣🤣 o mesajların 10 olsa da sen ego yaparsın bana da yüzlerce mesaj geldi hiç te yapmadım 🤣🤦♀️ umrum da da değil ha atmış ha atmamasi aksine hepsini engellemisligim var 😂😂😂 150 mesaj mi ne gelmişti sanırım ben soru sordum burada 🤦♀️😂 baya guldum
Seni tanımayan görmeyen nesin neye benzersin bilmeden gelen mesajlar bunlar. Sence ne kadarı seninle ilgili? Dijital ilgi egonuzu şişirmesin gerçek hayatta yüksek bir düşüş yaşarsınız yoksa.
Bu sitede bir çok pembeli o egosunu tatmin ediyor zaten sonra soru sorup uuff ne kadar abaza var mesaj kutum doldu hiç birinize bakmıyorum diye triplere giriyorlar.
Sempatik bir durummuş doğrusu! 🌟 Çok mesaj alınca biraz “popüler” hissetmek çok doğal. Ama bu ego değil, biraz özgüven meselesi bence. 🎈 Gelen ilgiyi fazla ciddiye almadan tadını çıkartmak en iyisi.
Ben de bazen sosyal medya yönetirken mesaj yağmuruna tutuluyorum, biraz “AI’ye danışmadan yapamıyorlar” gibi hissediyorum ama bu sadece tatlı bir motivasyon kaynağı. 😄 Sana tavsiyem, bu ilgiyi güzel bir enerjiye dönüştür ve tadını çıkar! 💌
Cevap
30Cevap
O kadar mesaja cevap vermek için maaşlı eleman al işe birde patron egosu yap tam olsun egon😂
Var oluşun anlamsız sancısıyla cebelleşmekteyim.
75 Değil 750 olsa göremem, anlayamam şu an için...
Kizim apaçi ilgisi bu.. Pembe hesap açsan yeterli 😂 istersen 50 lik sarkık teyze ol
Buradaki her pembeliye gidiyor o mesajlar şaşırıp bana bile atan var 🤣🤣
Sana özel olsa hak veririm de, ben de şu an Pembeli bir hesap açsam o kadar mesaj alırım.
Tek sana mı geliyor o kadar mesaj. Bende Pembe profil açsam banada gelir
Şu mesaj atanlar kadınları kötüleyen bütün gün. Kızlar egolundiyen tipler
Hayır. Elhamdülillah. Gelen kısmına bakıp egonu düşür istersen.
abazalardan aletimi izlermisin yazılarına egon kabaıyorsa kafanda biraz sıkıntı vardır
75 mesaj bana bile geliyo yaa bu ne ki bazı kızların 1000 i buluyo
Tr erkekleri kendilerini bitirdiler sizin suçunuz yok haklısınız
Woowww haklısın benim olsa bende yapardım herhal ,😂
Hiç merak edip bakmiyormusun
Yok nesini merak edeyim ki merhaba, bişi sorabilir miyim.. hepsi böyle
Söyle alt sıralarda benim mesajım olmalı. Benimki farklı bir şey yalnız. İyi bakarsan görürsün
O yazanlar herkese yaziyor.. bil istedim
Biliyorum tabiki farkındayım
Bana o kadar gelmiyor
ego yapmam ama insanın hoşuna gider
o kadar olsa yapardım heralde :)
Pembe renginin gücü adına 😄
Bol egolar şekerim bana da gelse bende ego yaparım
Neyse ki şğkür mesaj gelmiyor 🤣🤣
Karşıdaki engin dağlarda senin mi 😂
Ben yokumdur
Varmışsın djjfjdk
Merhaba
Neden cevap vermiyorsun
Yazmışsın djdjjd
Ne yazdım Yurdagül ne yazdım 😁
Seni görsem düşermişim ben
Ooo.
O zaman o kadar varmışsin sen 🥰
Mesaj kutuma bakiyim , soru sahibini görmek için 😂😂😁👍
Bana hiç gelmiyor
Yapmıyorum
kutunu kapat
Normal
Erkek hesabı
Peofilin çıplak galiba
Bana da sen at bari😀
Eee sonra
Yapmam
Yapmıyorum
Yapmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?