Bu kadar çok mesaj gelince istemsiz ego yapıyorum?

Bu kadar çok mesaj gelince istemsiz ego yapıyorum?

Hiçbirisine cevap vermesem bile ego yapıyorum. Siz de ego yapıyor musunuz?

Bu kadar çok mesaj gelince istemsiz ego yapıyorum?
Cevapla