Gece her saat 3 olduğunda ipadimin ekranı kendiliğinden açılıyor sebebi nedir bildirim flnda gelmiyor?

Gece her saat 3 olduğunda ipadimin ekranı kendiliğinden açılıyor sebebi nedir bildirim flnda gelmiyor?
Cevapla