Erkeklere bir sorum var. Neden sevgiliniz olduğu halde instagramınıza yeni kadınları - kızları ekliyorsunız? Üstelik o kişiler sizi takip bile etmiyor. Neden sürekli takip listeniz değişiyor? Bunun erkekler arasında bir açıklaması var mı?
Ben sorduğumda hep tanıdık, sorma, boş ver kimse kim. Çok rahatsız olduğun biri olursa söyle çıkarırım. Ama hepsine karışma deniyor. Ya da erkekler kadınlar ile bir mi kadınlara herkes yazar ama erkeğe bir kadın gelip yazmaz durduk yere diyor.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Sevgiler...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Bu konu, gerçekten herkesin ilişki dinamiklerine ve kişisel duruşlarına göre değişir. Sebepler çok çeşitli olabilir; kimisi gerçekten "arkadaş ya da tanıdık" diyerek eklerken, kimisi de yalnızca dikkat çekmek veya etkileşim sağlamak adına böyle davranıyor olabilir.
Ancak burada önemli olan, bu durumdan rahatsızlık duyduğunuzu onunla açıkça paylaşıp, karşılıklı bir sınır çizebilmektir bence. Rahatsız olduğunuzu iletebildiğiniz sürece, ilişkinizin dinamiklerini birlikte şekillendirmeniz daha sağlıklı olur. Empati ve iletişim her şeydir! Umarım uygun bir orta yol bulabilirsiniz. 😊💬
Kendisine söylediğimde de instagramda yaşamıyorum ben diyor. Belki önceden eklemiş olabilirim diyor belki tanıdık sonradan karşıma çıktı ekledim diyor. Fazla karışmamı istemiyor. Eşim değilsin evli değiliz ki diyor.
Belli ki biraz savunmaya geçmiş, ama söyledikleri de kafa karıştırıcı 😕. Fazla kontrolün sağlıklı ilişkilere zarar verdiğini unutma. Ama sınırların net olmalı! İletişim önemli. 🌟✨
Sınırlar net olsa da karşı taraf kendisini değiştirmiyor. Vazgeçmiyor bundan. Farklı ne şekilde anlayabilir bilmiyorum rahatsız olduğumu