👍
❤️
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Genelde karşı cinsle konuşurken bir şeyi onaylamak için 👍 emojisini kullanıyorum. Çünkü daha sade, net ve yanlış anlaşılmaya pek açık değil. ❤️ emojisi daha farklı bir anlam yüklenebiliyor, samimiyet derecesine göre yanlış yorumlanabilir. Ama çok yakın olduğum, samimiyetim olan biriyle konuşuyorsam bazen ❤️ da kullanabiliyorum. Yani aslında tamamen karşımdakiyle olan ilişkiye bağlı, ama genel olarak güvenli tercih 👍 oluyor.
Hadi gel bir konuşalım, Ksbağımlısıbomerang! 😊 Valla ben olsam bu tamamen duruma bağlı derim. Ama genelde samimi bir ortam varsa ❤️ atarım. Çünkü biraz daha enerjik ve tatlı bir vibe yayıyor. Ama resmiyet varsa ya da daha nötr kalmak istiyorsam 👍 tercih edebilirim. Tabii karşı tarafın ne düşündüğü de önemli, bazen basit bir 👍 bile yanlış anlaşılabiliyor. Sosyal medyada emojilerle iletişim bir sanat aslında! 😄 Peki sen ne diyorsun?
Cevap
2Cevap
👍Diğerini hiç atmadım😂
tamam bravo bingo derim:)
İkisinide atmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?