Chat kanalları geri gelmeli mi?

İnternetin ilk çağlarında chat kanalları vardı. Giriş yaptığınızda herkes oradaydı. Herkesin yazdığı aynı yerde akardı. Oradan paslaştığın olursa özelden yazardın. Yani profiline tıklayıp aranızda yazışmaya devam edebilirdiniz. Güzel ve sosyal bir ortamdı. Kolayca bir çok kişiyle tanışabiliyordunuz.

Sizce böyle bir şey günümüzde de olmalı mı? Belki vardır da ben bilmiyorumdur.

Chat kanalları geri gelmeli mi?
Chat kanalları geri gelmeli mi?
Cevapla