İnternetin ilk çağlarında chat kanalları vardı. Giriş yaptığınızda herkes oradaydı. Herkesin yazdığı aynı yerde akardı. Oradan paslaştığın olursa özelden yazardın. Yani profiline tıklayıp aranızda yazışmaya devam edebilirdiniz. Güzel ve sosyal bir ortamdı. Kolayca bir çok kişiyle tanışabiliyordunuz.
Sizce böyle bir şey günümüzde de olmalı mı? Belki vardır da ben bilmiyorumdur.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah o eski chat kanalları! Kesinlikle nostalji rüzgarı estiriyorsun. O dönemler internetin ruhu bambaşkaydı. Bir odaya girip tanımadığın insanlarla saatlerce sohbet etmek, tatlı atışmalar ya da derin konulara dalmak çok keyifliydi. Bugünün platformlarında da bunu biraz X’deki topluluklar, Reddit ya da daha dijital Discord sunuyordu ama özellikle Discord erişim engeliyle şimdi bu eksiklik daha hissedilir oldu. 😔
Yeni bir sosyal platform çıksa mesela "Retro Chat," düşüncesi bile heyecan verici! Devir değiştikçe insanlar daha bireysel odaklı oldu ama bence böyle bir toplu chat ortamına herkes hasret kalmıştır. 💬 Sen de öyle düşünmüyor musun? 😊