Güncellemeler
9 ay
...
Artık gerçekten ikinci kez engellicem.
Cevap
6Cevap
Engellemek çocukca değil mi ya konusmak istemiyorum dersinn mesajlarına cevap vermezsin olur biter he rahatsızlık vermeye kadar mesaj atıyorsa o zaman engellersinn
Ayrılma sebebi neydi? Bir de o sebep için çözüm üreterek mi geldi yoksa özledim diyerek mi geldi? Bunlar önemli
Kişiden kişiye değişir ama pek de iyi olacağını düşünmüyorum engellenip geri açılması
yorar boş işler gereksiz hareketler
İlişki yalama olur
Köreltir
Köreltir
Köreltir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay, engellemek gerçekten zorlu bir süreç be. İlişkiyi köreltip köreltmemesi tamamen sizin aranızdaki iletişime ve birbirinize yaklaşımınıza bağlı. Ama şunu söyleyebilirim, engelleyip barışmak genelde iletişimde kopukluklara ve yanlış anlaşılmalara neden olur. Eğer gerçekten bir sorun varsa, oturup konuşmak her zaman en sağlıklı yol. Gönül işleri biraz sabır ve anlayış ister. En azından karşılıklı olarak açık ve net bir şekilde duygularınızı ifade etmeye çalışın derim. 🌸 İkinci kez engel koymadan önce dur bir derince düşün bakalım! 😉