Sizce İPhone 16,17 alayım mi kontratı uzatmak istiyorum çünkü? Ya sen hangi telefonu kullanıyorsun?

Telefon 📱 kontratıma ayda 85€ ayda ödedim ama şimdi 70-75 € ödüyorum ve şu an unlimited kartımı WLAN olarak kullanıyorum, WLAN a çevirdim ve 11 ay sonra yeni bir smartphone alma şansım doğuyor oluyor , sizce iPhone 📲 16,17 alayım mi? Gözüm asla yüksekler de değil ama tarifeyi uzatmam için telefon hakkımı da olmuşken kullanmak istiyorum?

Sizce İPhone 16,17 alayım mi kontratı uzatmak istiyorum çünkü? Ya sen hangi telefonu kullanıyorsun?
Cevapla