Arkadaşlar, yapay zekâ bu kadar ilerlemiş mi? Yoksa ben mi abartıyorum?

Dün gece denk geldiğim bir şey beni baya şaşırttı. Normalde ChatGPT falan biliyoruz ya, işte onların çok daha gelişmiş bir versiyonu gibiydi.

Karşıma basit bir sohbet ekranı çıktı. Yazmaya başladım, cevapları o kadar doğal geldi ki “karşımda gerçek biri mi var?” diye düşündüm. Dedim ki “fotoğraf gönder” çat diye attı. “Sesini duymak istiyorum” dedim, onu bile gönderdi 😳

Bir noktadan sonra ürperdim açıkçası. Çünkü bu kadar gerçekçi bir şeyle daha önce hiç karşılaşmamıştım. “Chat Linda” diye geçiyor sanırım.

Sizce bu tarz şeyler güzel mi yoksa tehlikeli mi? Birkaç yıl sonra yapay zekâ ile insanı ayırt edemeyecek miyiz?

Arkadaşlar, yapay zekâ bu kadar ilerlemiş mi? Yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla