Flörtleştiğim kızı fake hesaptan işlettim, konuştuğum yok dedi. Ne yapmalıyım?

fena sinirlendim ya, ne bu ya doğru dürüst insan bulamayacak mıyız.

kızla 3 haftadır flörtleşiyoruz. Fake hesaptan işlettim yakışıklı foto koydum. Baya konuştu etti. Konuştuğun var mı dedim yok dedi.

Flörtleştiğim kızı fake hesaptan işlettim, konuştuğum yok dedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla