Önce engelledi 10 ay geçti takip isteği attı kabul etmeli miyim?

bundan aylar önce internette biriyle tanışmıştım sonra instaya geçmiştik sohbeti sarmıştı 1 gün konuştuk sonra ertesi gün bi baktım beni engellemişti. üzerinden 10 ay geçti, az önce bildirim geldi instadan aynı engel attığı hesabıma istek atmış. çok absürd bi durum geldi nerden buldu tekrar beni, ben olduğumu biliyor mudur, hatırlıyor mudur, kabul etmeli miyim yoksa oyuna mı gelicem?
Önce engelledi 10 ay geçti takip isteği attı kabul etmeli miyim?
Cevapla