İPhone kamera sarımsı şişko çekme sorunu ( lensibüyükmüş bilmiyordum )?

geçen sene iPhone orijinal kutusunda ünlü bir Tekno mağazada 15 Pro Max almıştım kamerası çok kötü sarı çekiyor bu kadar kötü olamaz yani dünya para veriyoruz iPhone son modellerde kamerayı çok kötü bozmuş çok kötü çekim çekiyor yani resim bana benzemiyor çektim resimler zaten insanlar bile diyor sen neyle çekiyorsun Bu kim sen değilsin diyorlar Kamera lensi büyükmüş ben bunu bilmiyordum bu kadar para veriyoruz neden bu kadar kötü büyütüyorsunuz 100 şeklini falan farklı çıkartıyor bozuyor bu yüzden ve bir senedir de düzelmedi güncelleme falan işe yaramıyor asla şaka gibi gerçekten ucuz telefonlar böyle kötü tuhaf bozup çekmiyor

İPhone kamera sarımsı şişko çekme sorunu ( lensibüyükmüş bilmiyordum )?
Cevapla