Stalk bağımlısı olmam normal mi (stalkladığım insan bana bi şey ifade etmese bile)?

Özellikle ordan burdan tanıdığım insanların hesaplarını stalklayıp cringe hareketlerine bakmak çok zevkli iyi ki bu kadar aptl veya tipsiz değilim diye düşünüyorum bi egom tavan oluyor 😄😄

Güncellemeler
9 ay
Senin bir hayatın olsaydı ordan buradan duyduğun klişe sözlerle bana cevap vermek yerine başarılarını yazardın gizli pembe. Bide yediremeyip engellemiş😄 tabi sanalda önüne gelene laf saymak kolay kanıt isteyince pıt pıt gidiyorlar
Stalk bağımlısı olmam normal mi (stalkladığım insan bana bi şey ifade etmese bile)?
Cevapla