Hastalık veya vefat gibi durumlarda sosyal medyada paylaşım yapılması size normal geliyor mu?

Az önce birini gördüm ölen yakınının cenaze arabasının fotoğrafını çekip story atmış. Hiç bir zaman normal gelmedi bu durum bana gelmicek de. Yani o acı halinde fotoğraf çekmek, bunu insanlar ile paylaşabilmek nasıl geliyor akıllarına anlamıyorum gerçekten!!!

Sizin bu konuda düşünceniz nedir ya da siz böyle bir durumda paylaşım yapabilir misiniz?

Güncellemeler
10 ay
Süper soru 🍀
Hastalık veya vefat gibi durumlarda sosyal medyada paylaşım yapılması size normal geliyor mu?
Cevapla