Kafede çalışan bahsettiğim kızın hesabını buldum ondan hoşlandığımı kıza nasıl yazabilirim ilk mesaj nasıl olmalı sizce aciltaktik?

Takip isteği atıp kıza sadece bir merhaba yazdım ama 5 saat oldu cevap yok sadece merhaba yazmam yanlış mı?

Kafede çalışan bahsettiğim kızın hesabını buldum ondan hoşlandığımı kıza nasıl yazabilirim ilk mesaj nasıl olmalı sizce aciltaktik?
Cevapla