Bir kızın gönlü olsun diye snap ya da özel story atar mısınız?

Yoksa banane diyip atmaz mısınız? Atıyorsanızda değer vermiş mi oluyorsunuz?

Bir kızın gönlü olsun diye snap ya da özel story atar mısınız?
Cevapla