En iyi operatör hangisi sizce? Faturalı mı Faturasız mı?

Bugün Vodafone faturalı hat aldım daha önce ceb magnet 50gb kullanıyordum, turkcell de kullandım bir ara ama Turkcell pahalıydı türk telekoma göre Vodafone hiç denemedim onu denedim umarım pişman olmam
En iyi operatör hangisi sizce? Faturalı mı Faturasız mı?
Cevapla