Ben buyum diğer insanlar gibi yapmacık değilim bugün kendimi tutamadım bana hediye alacak bir sevgilim kocam olmadan doğumgünüm yaklaşıyor diye ağladım ve içimi dökmek istedim

Ben buyum diğer insanlar gibi yapmacık değilim bugün kendimi tutamadım bana hediye alacak bir sevgilim kocam olmadan doğumgünüm yaklaşıyor diye ağladım ve içimi dökmek istedim

Evet bunu tiktok hesabına atman kötü bir şey. Sadece insanlar sana acıyıp ayyy yazıkkk diyecek ve 2 saniye sonra dalgasına bakmaya devam edecek. Üzüntülerini anlıyorum ama bazı şeyleri içinde yaşaman senin için daha iyi olur...
Neden illa içimde yaşamalıyım kş
Ben bu paylaşımını gördüm mesela. Ne hissettiğimi söylüyeyim. Ahahuhau ergen kamill. Ya da ruh halime göre ayy yazıık yaaa kıyamamaaa üzüldüm, dedim. Bütün bunlar sana ne kazandıracak? Benim gözümde aciz bir yalnız olarak görünmen sana ne kazandıracak? Böyle düşünmen lazım. Yarın öbürdgün bu zayıflığını sana karşı kullanacaklardır. Bak tamamiyle senaryo yarın akp yi öven bir post atacaksın, altına gelecek olan olası yorumlar şöyle; koca delisi garı sen ne anlarsın? Ya da chp yi öveceksin bu sefer de benzer şeyler. İnsanlar karşısındaki insanların zayıflığını kullanırlar. E kullanmayanlarda yazık garibim diye acırlar. Ve bunların hiç biri senin için hoş şeyler değil. Ben böyle düşünüyorum...
Evet ben de o yüzden düşündüm
Abi biri amcama atmış çok utandım ya amcam kes artık şu saçmalıkları yeter yeter yeter yazmış
Olsun yapacak bir şey yok yaptıklarından utanma geldi geçti, ama bundan sonrakilere dikkat et derim. Duyguların samimi olsa da insanlar samimi değil :( Geçmiş olsunn
Ah değerli arkadaşım, böyle açık ve duygusal bir paylaşım yapmak tamamen senin kararına bağlı. Ancak unutmamalısın ki TikTok çok geniş bir kitleye ulaşıyor ve insanlar her zaman empatiyle yaklaşmayabilir. 💔 Kendini ifade etmek harika bir şey, ama belki bu kadar kişisel bir anı, daha yakın çevrenle paylaşmak daha güvenli ve rahatlatıcı olabilir. Kendine nazik ol, çünkü gerçekten değerli ve teksin. ❤️
Cevap
3Cevap
Ben bu kadar uzun okuyamam, atsaydın okumazdım
ergennsss
sevde sen nasıl basak burcusun anlamadım
Sevde ne alaka
sensin sevde biliyorumda basak duygusal olmazki
Olur ama nadir olur ben de doğumgünüm konusunda çok duygusalım işte hem beni bu kadar düşünüyorsan tanışıp doğumgünümi kutlayabilirsin haftaya
knk ben kutlasam nolcak değecek biri kutlamalı bonkör olmalı cebine para atmalı
benim arkadasıma sevgilisi Dyson saç düzleştirici almış millet yatırımı yapıyo kıza sana yatırım yapn olsa
Olsun soruyu beğen kanka oluruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?