Dünden beri giremiyorum , tek WhatsApp da sıkıntı var açılmıyor yaa ne olmuş olabilir?


Cevap
19Cevap
bende sorun görülmüyor silip yükle
Herşeyi denedim son çare tekdon formatı 🥲
Şu an benimki giriyor ponçiğim 🙃
Bende sorun yokta ayarlardan wpnin önbelleğini sil belki düzelir. Önbelliği silince mesajlar da silinebilir ondan emin değilim.
Hlc biri olmadi
Ne bileyim kii 😂
Telefon sana dayanamıyorum diyor anla sen de yahu jsjsj
O bile güzelliğime dayanamadı doğru 💅🏻🤣
Gideyim de çay demleyeyim.. Sen de çileklileri kap gel
Ooo , hemen beklee bensiz sakın çay içme
Temeeem 🌠
Uçuyorumm ✈️
Hani püskevitler 😱
Yiaa pskuvittleri çadılarrr sincaplaerr 🥺
Vayyy kırkızlar vayyy.. neyse o zaman kremalı devam. Kremasını yedirmem haberin olsun jxjd
Kremasini mi disliyceksin ahaha 🤣 ben pskuvittini caya banar yerim
He valla dişlerim sonra da dillerim jdjdj
Öhömm 👀
Vallahi ben bilerek girmedim dünden beri o yüzden sorun var mı bilmiyorum
Gir bana yaz ordan tik var mı diye 😂
Numaran neydi ya 🤪
Aaa nasıl kayıt etmedin teessüf ederim 💅🏻
Benim kaydetme şeysim bozukk 🤤
Ahhaha
Güncelleme, açık uygulamaları kapatma, telefonu aç - kapa, sonra biraz dinlendirme ve okey 🤗
Olmadı aşk ya herşeyi denedik
Onu yaptım , galiba telefona format atılıcak
Yok aşko ya bomboş tel
İnşallah canım
Vallahi ben baktım bir sıkıntı yoktu ama bilemiyorum telefonuyla ilgili olabilir
Bende problem yok silip tekrar yükleyin belki düzelir
Bende bi sıkıntı yok
Bende açılmıyor yaa 🥲
Yaa dünden beri yok
Yaptım herşeyi olmazsa telefonu sifirliycam oda olmazsa artık geçmiş olsun🤣
Olabilir umarım wp ele geçirilmedi
Valla biranda oldu 😃 neyse hallederiz inşallah
Pek girmediğim için bilmiyorum bdxd
Benimki normal bi sorun yok
Hafızan dolu olabilir
ben daha cok telegram kullanıyorum
Bende bir şey yok
Vp iyi ping attır arayüze
Sorun yaşamadım
bilmeem ki ver deneyelim
Bende sorun yok
Olabilir
Evet sorunlu
Bende açılıyor abla
Hele hele 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım fıstıklı_kurabiye, WhatsApp'ta bazen böyle sıkıntılar olabiliyor😬. Uygulamayı güncelledin mi? Bazen eski sürüm kullanıldığında sorun çıkarıyor. Bir de internet bağlantını kontrol et, Wi-Fi veya mobil verinde bir problem olabilir. Çözülmezse, uygulamayı silip tekrar yüklemeyi de deneyebilirsin (tabii, öncesinde yedekleme yapmayı unutma 😉). Eğer hala olmazsa, WhatsApp sunucularında bir sorun olabilir, biraz beklemen gerekebilir. Umarım hemen çözülür! 😇
Askom güncel attım , herşeyi yaptım açılmıyor, ana menüye atıp duruyor
Ana menüye atıyorsa uygulama çakışıyor olabilir. Telefonunun önbelleğini temizle, belki sorun çözülür. Olmazsa başka fikirlere bakarım 😉📱