Story beğenmek, gönderi beğenmeye göre bir tık daha üst seviye mi?

Kimileri diyor ki, storyyi beğenmek daha özel birṣey. Ama gönderiyi beğenmek daha genel birsey yani herkes yapar.
Yani story beğenmek daha bir üst level mi gönderiye göre?

Story beğenmek, gönderi beğenmeye göre bir tık daha üst seviye mi?
Cevapla