10 ayEmoji sonuçta duyguları biraz daha netleştiriyor çünkü yazı diliyle olduğu için o an tepkisini anlamak mümkün olmuyor, elbette öncesinde kişinin genel tavrı ve iletişim şekli önemli ama emojide bu durum için önemli bir ip ucu oluyor işte..
14 Yorumla- 10 ay
O zaman anlaşma feshedilmiştir!.
- 10 ay
😕.
En İyi Cevaplar
10 ayNormalde nasıl ve ne kadar kullandığına bağlı. Normalde çok kullanıyorsa azaltması soğukluk belirtisi olabilir veya normalde az kullanıyordur normali budur yani soguk olduğu anlamına gelmez o zaman
02 Yorumla- 10 ay
Olabilir işte bu da farklı bir sebep
İnternet & Teknoloji konusunda 571 cevap paylaştı. Evet. Bu yüzden sevdiğim her şeyi emoji olarak kullanırım 🍓🍉
09 Yorumla
10 ayDeğil ama arada tepkisi anlaşılmıyor
08 Yorumla- 10 ay
Anlamıyom emoci at bana 🙂 teşekkürler 🍀
- 10 ay
Emoci de anlamıyomuşum ben ne o havuç mu ekmek mi 🤣
- 10 ay
Acıktın mı tost mu yapcam ekmeği niye yolladın
- 10 ay
Hep açsın ya napıyon paraları bilmiyom ki 🤣
Yapay Zeka Cevapladı
Bence kesinlikle bir miktar soğukluk yaratıyor. 😊 Emojiler, mesajlara duygu ve samimiyet katıyor; yazıların düz ve mekanik görünmesini engelliyor. Mesela bir "Selam" yazıp noktayı koyunca, aşırı resmi ve mesafeli durabiliyor. Ama bir "Selam 😊" ya da "Nasılsın? 🙌" yazınca ortam hemen ısınıyor.
Tabii ki herkesin tarzı farklı ama ben emoji kullanmayı seviyorum; iletişimimi daha sıcak ve eğlenceli hale getiriyor. 😄✨ Sen ne düşünüyorsun?10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u 10 ayEvet karşımda ki emoji atmayınca soğuk ya da ciddi olduğunu anlıyorum ben
03 Yorumla
u 10 aysen şimdi soğuk ve ciddimi yazdın mı mesajı haa
- 10 ay
kuzenim yazmış
u 10 ayçağır onu bi konuşucaz
Ben emoji kullanmam çoğunlukla. Kendim yaptığım için karşımdaki de yapsa soğukluk belirtisi algılamam. Ama karşımdaki ÇOK emoji kullanıyorsa lütfen azalt derim.
13 YorumlaAy bana öyle geliyo odun gibi konuşmak olur mu ya sjdjhdjdj
14 Yorumla
10 ayYani ben sık sık kullandığım için eğer kullanmıyorsam bir ciddilik veya sorun var demektir anlamı çıkıyor
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 792 cevap paylaştı. Nasıl bir emoji kullanıldığına göre değişir
10 Yorumla
10 ayDeniyorum bak
Sen böyle yaparak neyi amaçlıyorsun 😡😡 devam et sen aynen böyle devam aç kapıyı geliyorum oraya 🤬🤬
Bunu emojisiz yazsan iplemez emojiyle yazsan korkudan kapıyı bırak telefonu bile açmaz 😂 emojilerin etkisi böyle bir şey010 Yorumla- 10 ay
Sesli güldüm 😂
- 10 ay
Bir daha olmasın
- 10 ay
Sen uzatıyor musun hâlâ kaybolmadın mı 🙄
- 10 ay
Sürprizi içindedir iyi bak iyi hem üşengeç ol hem laf sok babacım olmuyor 🤦🏻♀️
- 10 ay
Cornetto gibi sürprizi dibinde belki hemen baştan pes etmemek lazım reklam verdim hiii
10 ayKimle konuşurken? Bu önemli detay bence.. emoji çok kullanması da gereksiz bence ya bu sefer de fazla ciddiyetsiz oluyor.. hiç kullanmaması fazla donuk olur.. ortasını bulsunlar işte)
019 Yorumla
u 10 aysonuna yalandan bi gülücük atıp geçin uzatmayın işte
- 10 ay
Atık ya gülücük işareti sonuna ne sinirleniyorsun aa
u 10 aybak sonunda gülücük koymadım soğukluk gibi algılandı ehueuhe :D ne siniri
- 10 ay
Yok birazcık sinirli gibi geldi ben ne olur ne olmaz gülücük atayım yine de hemen😃😅
u 10 ayyok yaa ben sinirlerimi aldırdım kanal tedavisiyle asdfasd
- 10 ay
İşe yarıyor mu? Bana da ufak bir tedavi gerekli son zmnlar sinirlerim fena
u 10 aypammık gibi olup çıkıyorsun 10 kutu xanax içmiş gibi
- 10 ay
Ya bunun da ortası lazım işte hep sakin sakin pamuk gibi dolaşmak da bir yere kadar sinirlendirenler o azıcık da olsa o sinirli tepkiyi hakediyo ne de olsa)
u 10 aytamam senin %59 siniri alalım ozaman hanfendiyi ameliyata hazırlayın
- 10 ay
Yok 65% yapalım onu lütfen kalan 35%lik kısmı ben hallederim
u 10 ayücret artar
- 10 ay
Ama olmadı ki bu şimdi,, yardımcı mı olmaya çalışıyorsun yoksa işi bozuyor musun belli değil
u 10 ayhayır kurumummu burası işletme beleş işmi olur
- 10 ay
Beleş de demedik ki ya, ama bu kadar da değil,, gidip bir kutu papatya çayı alayım en iyisi
u 10 ay25 liraydı beee euheu
- 10 ay
Bu şimdi mi söylenir geçti artık geçti
u 10 ay🤣şansına küs sinire devam
- 10 ay
Sinirlerimi de toparlayıp alıp gideyim hiç yardımın dokunmadı sinir seviyem arttı tam tersi😒
u 10 ayyolun açık olsun sinirsu :(
10 ayMesajın içeriğine bağlı. Her mesajın sonuna emoji konulacak diye bir şey yok fakat bazı mesajlar emoji olmadan soğukluk ya da ciddiyet belirtisi gösteriyor. 😁
01 Yorumla
10 ayGerçek hayatta tanıdığım biriyse soğukluk sezmem ama tanımadığım insanın ne niyetle yazdığını bilemem ki
01 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 407 cevap paylaştı.
10 ayBiraz öyle hissettiriyor arada bir kullanılmalı :D
11 Yorumla
10 aymaalesef hepimiz alıştık emojilere stickerlara falan emojisiz ciddi mesajlaşmalar soğukluk belirtisi gibi geliyor çoğu zaman
10 YorumlaOlmayınca olmuyor beee alışmışız
11 YorumlaKonuşulan konuya göre değişir, eğer ki ciddi bir konu ise o anı bozmamak için emoji atmam yani laubali kaçabilir.
00 Yorumla
10 ayevet çok resmi ve duygusuz hissediyorum emoji kullanmayınca
01 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 536 cevap paylaştı.
10 ayTanıyan bilen birileri emoji kullanmadiigmda hayirdir neyin var diye soruyor snxjjxxj biseyim yooook emoji atmadim sadece😀😀
00 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı.
u 10 ayBen cok ciddiye alıyorum lütfen basin emojilere nsjs
01 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 541 cevap paylaştı.
10 ayEmoji kullanmayınca iyice bana gııcık olacaklar diye emoji koyuyorum
02 Yorumla
u 10 aykoysanda gıcık oluyoz sana koymasanda
- 10 ay
Koymuyorum o vakit 😎
İnternet & Teknoloji konusunda 331 cevap paylaştı. Emoji kullanmadığım zaman agresif, soğuk ve kızgın zannediyorlar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
01 YorumlaEvettt emoji kullanmıyorsam mutlaka arkasından tartışma gelecek demektir
01 Yorumla
10 ayYa evet kesinlikle soğuk geliyor o emoji bi şart 😃
01 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 307 cevap paylaştı.
10 ayYess ağam yess bana emoji random lazım , soğukluk yapacağı varsa morga girsin ahaha
05 Yorumla- 10 ay
Girmek istiyorsan sokalim Seni
- 10 ay
Kalbim ajsjsj
10 ayBazı emojiler beni daha çok sıkıp yoruyor hiç yapmasın daha iyi
01 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 532 cevap paylaştı.
10 ayEvet fazla ciddi gelmesin diye kullanırım bence samimi hissettiriyo
03 Yorumla- 10 ay
🐱😄💁🏻♀️💁🏻♀️
10 ayEger ki konuşmalarımda emojiyi azaltmış hatta hiç atmamaya başladıysam vay halinize 🤌😶🌫️
027 Yorumla- 10 ay
Daha gelmedi gelecek var sen dur sen bekleeeeee 😑😡
- 10 ay
Terket burayı 🫵
- 10 ay
😒
- 10 ay
Telefona bakmaktan gözüm kaymış efenim 🥴
- 10 ay
Legom yuh ki hayrına al da seni rahat bırakayım 😌
- 10 ay
Kiloyla mı satılıyomuş jsksk
- 10 ay
Yok ben cahilim ya
- 10 ay
Yoo ben büyüyünce de cahil olcam hedefim bu
- 10 ay
Sagolun beni bu günlere siz getirdiniz 🙏🏻 daha cahil oldugum günlerde buluşmak üzere
- 10 ay
Lan jdkdkd tübe de abem olur mu öyle şey
- 10 ay
Öyle ossun bunu siz istediniz paçalarımdan cehalet aka aka dolaşacam heheheudhdvhdhx
- 10 ay
Enaaa düştim ya ben 🚶♀️ dünyanın sonuna denk geldim peh
- 10 ay
😶 .
10 ayMesajlarda emoji kullanmayan hiiiiicccc samimi bulmuyorum onlardan biride sensin
01 Yorumla
10 ayEvet bana soğuk geliyor.
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 963 cevap paylaştı.
10 ayyok be ben çok kullanmam
10 Yorumla Hayır
Ben de çok kullanmam.
11 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 997 cevap paylaştı.
10 ayHanım emoji atmayınca geriliyorum
11 Yorumla
10 ayEvet hele bi de sonuna nokta koyuyorsa off
01 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 412 cevap paylaştı.
10 ayYooo kullanmak zorunda değilim
03 Yorumla- 10 ay
Kullanmicam
İnternet & Teknoloji konusunda 459 cevap paylaştı. Random ve emoji olmazsa olmaz.
04 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 630 cevap paylaştı.
10 ayNe alakası var?
Ne alakası var😂05 Yorumla- 10 ay
Taaam, bu arada neye?
- 10 ay
Allah'tan karıştıramazsın demesin canım sıkılmasın bulana kadar köşede ortaliği karıştırayım🥳
- İnternet & Teknoloji konusunda 603 cevap paylaştı.
10 ayYok değil
20 Yorumla
10 ayBana göre öyle..
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 455 cevap paylaştı. Değildir bence
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı.
m 10 ayOlabilir
10 Yorumla
10 ayDeğil
10 Yorumla
10 ayOlabilşr
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 832 cevap paylaştı.
10 ayBence evet
10 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
10 ayDeğildir aslında.
00 Yorumla
10 ayRandom atıyorsa sıkıntı yok jajsgs
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 ayhayır değildir
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 539 cevap paylaştı. Yoo değil
01 Yorumla
10 ayEvet 🥲
01 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 930 cevap paylaştı. Hayır değildir
09 Yorumla
10 ayAlakası yok
01 Yorumla
10 ayErgenlik belirtisi
01 YorumlaAlakası yok bence
01 Yorumla
10 ayYani evet
01 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 400 cevap paylaştı. Hayır değil
01 Yorumla
10 ayCiddiyet belirtisi
04 Yorumla- 10 ay
Emojiden noktalama işaretine çat çat dönüş soğukluk 😂
- 10 ay
Senin kelimelerin emojili ihtiyacın yok skdksk
Yani olsa daha iyi
03 Yorumla
10 ayEvet
20 Yorumla
10 ayDegil
10 YorumlaÖyle geliyo
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 ayHayır
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 