Sosyal medyada sadece resmini gördüğüm kişiye aşık oldum ne yapmalıyım?

Evet, okuduğunuz gibi anlık bir şeydi profili dikkatimi çekti girdim profil resmine bakmak için tıkladım gidiş o gidiş, kafa gitti etkilendim... şu an sorun etkilenmemden çok nasıl iletişime geçeceğim onu düşünüyorum çünkü bu dönemde kötü olaylar nedeniyle kimse kimseye güvenmezken insanların niyeti kötüyken ben doğru düzgün bakmaya kıyamadığım birine nasıl açılacağım? (kızın yaşı benim yaşlarımda yani reşit ama küçük yeni reşit gibi düşünebilirsiniz (evli falan değil tabi ki) sevgilisi var mı yok mu bilmiyorum eğer varsa çok ayıp etmiş gibi hissediyorum ama yanlış bir şey yapmadım. Neyse, nasıl öğrenebilirim?)

Sosyal medyada sadece resmini gördüğüm kişiye aşık oldum ne yapmalıyım?
Cevapla