Yeni tanışıp güzel sohbet ettiğiniz biri sabah aktif olup size yazmazsa ne düşünürsünüz?

Uygulamadan tanışıp ig geçtik uygulamada arama kötü diye. Güzel konuştuk ama sonlarda biraz sohbetten sıkılmış gibi ve hep sessiz kalmayı tercih etti. Normalde bunu kafaya takardım ama o sırada konuşmak hoşuma gittiği için takmadım. Ama aynı şekilde devam ederse konuşmayı düşünmedim derken uygulamada aktif olduğunu gördüm ama Instagram'da bana yazmamış. Dün ona İlk yazan da bendim ve sesli konuşmayı o istedi. Aslında sohbetim sarar ama niyeti başka olan erkekler hep böyle oluyor. Yoksa ben mi abartıyorum yazmaması konusunda? Bence iyi konuşuyorduk ve ikimiz de birden fazla kişiyle konuşmayı sevmediğimizi konuşmuştuk akşam.
Yeni tanışıp güzel sohbet ettiğiniz biri sabah aktif olup size yazmazsa ne düşünürsünüz?
Cevapla