Sizce insanlar en çok nerede kendisi gibi davranıyor? Yalnızken mi, aşıkken mi, sosyal medyada mı?

Nerede nerede

Sizce insanlar en çok nerede kendisi gibi davranıyor? Yalnızken mi, aşıkken mi, sosyal medyada mı?
Cevapla