Muhattap olmadığınız biri aradığında ne yapıyorsunuz?

Zamanında samimiyetimiz vardı kendisini severim sevmem değil ama biraz meraklı dedikoducu biri ve uzun zamandan beri görüşmüyoruz neredeyse 4 yıl oldu iletişim dahi yok yılda bir kere arar ne yapıyorsunuz ediyorsunuz diye arar. Dün aradı açmadım dönmezem saygısızlık olur ama soruları rahatsız edici mesela erkek kardeşim çalışmıyor bunu da kesin biliyordur kardeşin ne yapıyor diye soruyor tek tek yokluyor. Annemi aramıştı uzun zaman önce oldu bu sonra beni arardı annene ulaşamadım arada bu bırakıyor Samimi olsak izah ederim de iki yabancı gibiyiz ince düşünce yok Sizce ne yapmalıyım

Muhattap olmadığınız biri aradığında ne yapıyorsunuz?
Cevapla