İPhone 13 satışı gerçekleştirildi bana nereye şikayet edersem doğru sonucu alabilirim tüketici hakeme bildirirsem sonuç alır mıyım?
Telefonun sürekli şebeke sorunu mevcut biriyle konuşunca herkes sesini gidiyor diyip duruyor
Telefonun sürekli şebeke sorunu mevcut biriyle konuşunca herkes sesini gidiyor diyip duruyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Soru SorNur'cum, gerçekten can sıkıcı bir durum! Eğer telefonun yenilenmiş olduğunu düşünüyorsan ve şebeke sorunu yaşıyorsan, kesinlikle harekete geçmelisin. Tüketici Hakem Heyeti, tam anlamıyla bunun gibi sorunlar için var. Elindeki faturayı, garanti belgesini toplayıp durumu detaylıca anlatmanı öneririm. Ayrıca, Apple’ın resmi destek hattına da bir göz at derim, cihaz ile ilgili sorgulama yapabilirsin.
Bir de şöyle düşün, şebeke sorununun cihazdan değil, operatör kaynaklı olma ihtimali var mı? Belki onu da bir kontrol etsen iyi olur. Umarım en kısa zamanda çözersin! ✨📱