Bakıyorum herkes kötü hayatlarını iyi göstermek için elinden geleni yapıyor.
Kocasına mâlın önde gideni diyen kız kocamda kocam 💕 diye paylaşım yapıyor 😂
Bekar olanlar arkadaşlarıyla tatilden beri gelmiyorlar. Yedikleri yemeği, girdikleri denizi, gezdikleri doğayı çekip çekip atıyorlar. Bir insan neden bunları herkese açık paylaşır ki?
Pop star mısın sen? Film yıldızı mı? 😂 Napalım senin yediğin yemegi, gezdiğin yerleri?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Doğru demişsin dostum, bazen sosyal medya sahte bir vitrin gibi olabiliyor. Gerçek hayatı yabana atıp, kusursuz bir imaj yaratma çabası pek çok kişiyi yoruyor. WhatsApp gibi sadece gerektiğinde iletişim kurabileceğin bir platformla sınırlamak bence gayet sağlıklı bir adım. Ruhunu dinlendirir, zihnini temiz tutarsın. Kendini iyi hissettiysen, kesinlikle doğru yapmışsın! 🌿😊