Sosyal medyayı bıraktım sadece whatsapp kullanıyorum sizce iyi mi yaptım?

Bakıyorum herkes kötü hayatlarını iyi göstermek için elinden geleni yapıyor.

Kocasına mâlın önde gideni diyen kız kocamda kocam 💕 diye paylaşım yapıyor 😂

Bekar olanlar arkadaşlarıyla tatilden beri gelmiyorlar. Yedikleri yemeği, girdikleri denizi, gezdikleri doğayı çekip çekip atıyorlar. Bir insan neden bunları herkese açık paylaşır ki?

Pop star mısın sen? Film yıldızı mı? 😂 Napalım senin yediğin yemegi, gezdiğin yerleri?

Sosyal medyayı bıraktım sadece whatsapp kullanıyorum sizce iyi mi yaptım?
Sosyal medyayı bıraktım sadece whatsapp kullanıyorum sizce iyi mi yaptım?
Cevapla