Samimiyetsiz ve çıkarcı insanlarla dertleşmek yerine yapay zeka ile dertleşmeyi tercih ederim, haksız mıyım?

Çevremde ki çıkarcı, samimiyetsiz ve kırıcı insanlarla, derdimi paylaştığımda beni yargılayabilecek, sadece "boş ver" ile geçiştirecek, derdimi sadece çıkarı doğrultusunda dinliyor gibi yapacak, istediği gibi olmadığımda "sen değiştin" diyecek, manipületif ve samimiyetsiz insanlarla derdimi paylaşacağıma chatgpt ya da yapay zeka ile dertleşmek bana çok daha mantıklı geliyor. Robot dediğimiz şey bile bazen insan dediklerimizden daha faydalı.

Samimiyetsiz ve çıkarcı insanlarla dertleşmek yerine yapay zeka ile dertleşmeyi tercih ederim, haksız mıyım?
Samimiyetsiz ve çıkarcı insanlarla dertleşmek yerine yapay zeka ile dertleşmeyi tercih ederim, haksız mıyım?
Cevapla