İnsanlarda watsapdan bır şey yazıldıgında mesaja görüldü atmak nedir ya saygısızlık olarak kabul edıyorum bunu detaya?

arkadaslarla konusuyorum bır şeyler yazıyorum bazen uzun cumleler yazıyorum mesaj mavi tike dönüyor okuyor cevap yok bekle bekle yazmıyor tamam işi vardır belki ozaman mesajı okuma değilmi neden göruyorsun mesaja cevap atmıyorsun bu artık millette huy olmuş siz ne düşünüyorsunuz iyice sinirlenmeye başladım artık açık açık yazacam göruldu atacaksan bır daha yazmayacam dıye

İnsanlarda watsapdan bır şey yazıldıgında mesaja görüldü atmak nedir ya saygısızlık olarak kabul edıyorum bunu detaya?
Cevapla