24k takipçisi olan biri aylık 80-90k para kazanıp tatilini, yolculuğunu bedavaya getirebiliyor iken
ben neden günün en güzel saatlerinde kötü ve ağır şartlarda çalışıp mobbing’e uğrayıp başkalarının neden agiz kokusunu çekeyim ki?

24k takipçisi olan biri aylık 80-90k para kazanıp tatilini, yolculuğunu bedavaya getirebiliyor iken
ben neden günün en güzel saatlerinde kötü ve ağır şartlarda çalışıp mobbing’e uğrayıp başkalarının neden agiz kokusunu çekeyim ki?

Bu devirde ünlü olmak veya para kazanmak çok kolay illa da namusunu satman ahlaksız olup haram yemen gerekmiyor böyle bir imkan varsa değerlendirmek gerekiyor burada ahlak ve alın teri şovu yapanlar öyle bir ihtimali olsa bu işleri yapar ama sosyal medyaya başlayan 2 günde milyonları kaldırmıyor
Elbette ki mantıklı ama bunun getirisi yanına da götürüsü de olacak hayatında bunları düşünüp yorumlaman gerekiyor ilişkin var mı bilmiyorum ama biz erkeklerin çoğu bu durumdan hoşnut kalmıyoruz eğer ilişkin varsa onun da onayını alman gerekir diye düşünüyorum
Mantıklı elbette fakat zaman alıyor süreklilik istiyor. Her gün yaptığın gibi her gün içinde farklılıkta isteyebiliyor. Bende uğraşıyorum buaralar bakalım
Koyduğun kapak fotosundan sonra sosyal medyadan esc. yaparak kazanç sağlamak adlı bir başlık olmalıymış. niyeti iyi olan insan sosyal medyada içerik üretmek ya da ticaret yapmak daha mı mantıklı diye sorar ve usturuplu bir foto seçer. Kusucam artık bu kepazeliklerden
Cevap
11Cevap
Yapan gayette yapiyor. Benimde takip ettigim cok begendigim youtuberlar vs var.
yemek, bahce, hayvanlar..
ama bu tür birsey yapiyorsan ne üzerine oldugu cok önemli. Belli bir kitleye hitap etmek cok irganize planli olman gerekir. Tutturdunmu gidersin bayada.
Ben de bunu düşünüyordum. Sonra icerik üretmek icerik bulmak zor gelmeye başladı. Daha sonra tamam mobbing yok ama linc kültürü var ve 1 kisi tarafindan da değil. Bana sorarsan icerik üreticisi olmak istiyorsan ol. Kime be
ben buna sanal *ro*puluk diyorum bence hiç farkı yok karar sizin
Sen ne dersen de millet parayı alıyor. Sende haftada 6gun, yazın sıcakta kışın soğukta çalışıp asgari ücret almaya devam et.
çok şükür çalışan değil işletmeciyim, yorumuma ilaveten elbette bu bir sektör alan razı veren razı ancak ben olayın başka boyutundayım, bu işi yapanblar extradan işler de yapıyorlar çok şükür ne böyle durumlara para harcayanları kınıyorum ne de harıcyorum bana ne
ve 6 değil 7 gün çalışıyorum
@birtiphikayesi beğeni için teşekkürler
@çoktaumurumda haj veriyorum size
@birtiphikayesi teşekkür ederim ama inanılmaz bir meraklısı var bu işin
sinirimi bozan konu da o ztn kim okicak ulkede kim gelistircek belli degil
@birtiphikayesi maalesef haklısınız, avrupa meraklısı değilim ama gelde imrenme yahu
ne okuyorsun edebiyat bizde aman bir okula atarım kendimi gelsin memuriyet
ama onlarda öyle değil ne okursa okusun araştırmayı geliştirmeyi elden bırakmıyorlar
evet katılıyorum
@birtiphikayesi bizim ülkemizde kolay para nasıl kazanılır? aslında ciddi paralar kazanıyorlar ayda 80-100 daha fazlasını bile yqazık değilmi yıllarca okuyup emek verenlere
evet oyle ama ulkemizde okumayanlar daha on planda
@birtiphikayesi o halde sorun çözüldü kuranı kerimin ilk kelimesi oku daha ne diyeyim
Kendi kendine mi konuşuyorsun 🤣
yooo @birtiphikayesi diye bir üye ile konuşuyorum ne o merak mı ettin?
Becerisi varsa kişinin yapabilir tabiki neden olmasin. Sosyal. medya ticari amacli kullanan cok
Aslında sosyal medyadan para kazanmak için de tam zamanlı çalışman gerekiyor. Göründüğü kadar basit değil.
24.000 takipçisi olan aylık o paraları nasıl kazanıyor Ben onu anlamadım
Sosyal medya değil de dijital dersek evet daha mantıklı
Sosyal medya şart değil internetten para kazanmak bence güzel
Aynen öyle, sosyal medyada kazanıp sürüneni görmedim
bencede mantikli.. en azından bi gelir olur yorucu olmaz
Türkiye'de izlenmelerden para kazanmiyorsun.
Bu arkadaş işbirliği alıyor. Ama iki üç tane ayda o da en fazla.
Bu kız çooook lüks tatillere gidiyorsa Ben bir şeyler ararım
alakası yok paylaştığın kişi zaten doğuştan zengin
Bir ülkenin ekonomisi çökünce kadınları tatlım oluyor el örnek rusya
iş sahibi olarak kesinlikle kendi işin kendi işimde asgeri kazansam bile zoruma gitmiyor la
Sosyal medya dedigi de onlyfaans sanirim 😀
popo açmak varken dükkan açmak niye
Mantıklı değil maalesef
Bu kadın kim
Mantıklı
Saçma sapan işler saçma sapan insanlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?