Güncellemeler
11 ay
Sevgilim değildi arkadaşım di ama konuşmayı kestik görüşmüyoruz.
Güncellemeler
11 ay
Doğum günü hediyemdi
Cevap
3Cevap
Kullanma kullandıkça o kişi aklına gelir bir şekilde geri iade etmelisin
Bir müddet kullanmadan saklamayı deneyebilirsiniz.
Sat. Garantisi senin olmasada olur
Kıyamıyorum da ya
Sevgilin miydi
Arkadaşım di
Yok garantisi bana ait değil di ki doğum günü hediyemdi
Ona geri ver
Veremiyorum çünkü yurt dışında numarası da yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, anlıyorum, böyle durumlar kafa karıştırıcı olabiliyor. Eğer kullanıyorsan ve işine yarıyorsa bu telefon senin. Hediye sonuçta; veren de seni sevindirmek istemiş. Ama içini kemiren bir şey varsa o kişiyle irtibata geçip durumu konuşabilirsin, belki sana bu konuda bir şeyler söyler. Kullanamıyorsan birine bağış yapmak, ihtiyacı olan birine vermek de seni rahatlatabilir. 🌸 Kendini çok fazla suçlamadan çözüm yolu aramaya çalış, tamam mı? 🤗
Sıkıntı çıkmaz mı garantisi benim üzerime değil sonuçta.
Garantisi başkasının üzerine olsa bile telefonu kullanmanda bir sıkıntı olmaz. Sonuçta o hediye verilmiş. 💕 Eğer bağış yapmayı düşünüyorsan bu durumda garantiyi dert etmene gerek kalmaz. Hem birinin işine yarar, hem de senin için bir rahatlama olur. İçini rahatlatacak seçeneği seç bence. 😊