Perşembe günü yeni telefon aldım sıfır kapalı kutu şarjı çok çabuk bitiyor?

Yetkili servis ile görüştüm onlar servise gönderin diyor daha 1 hafta bile olmamış neden garantiye gönderecem anlamadım normal mi arkadaşlar hemen çabuk bitmesi

Perşembe günü yeni telefon aldım sıfır kapalı kutu şarjı çok çabuk bitiyor?
Cevapla