Agalar flört saat 11 de atılan mesaja bakmadı siz olsanız ikinci mesajı atarmıydınız?

Yaklaşık 1 ay oldu 20 gün falan sürekli gece uyuyakalıyr bi kere iyi geceler demedik birbirimize veya uyuyomuş gibi yapıyor başka işler çeviriyor bilmiyorum belki başka görüştüğüde olabilir inan hiç bilmşyorum siz olsanız napardınız 20 gündür hep aynı terane sabah oluyor günaydın yazıyor

Agalar flört saat 11 de atılan mesaja bakmadı siz olsanız ikinci mesajı atarmıydınız?
Cevapla