Seni çok seviyorum falan diyor, telefonum dün sabah düştü ekran görünmüyor engelini kaldıramıyorum dedi ama adama mesaj nası yazdı?

4yıllık ilişkimiz var. 2 gün önce buluşup bir yere gidecektik ama abisi yengeni hastaneye götürücem arabanı bana verir misin demiş bende sinirlendim çünkü biz buluşucaktık o gün. sonra ben ayrıldım çünkü yok veremem diyemiyor. biz baya kavga ettik o da beni engelledi. dün hiç yazmadı aramadı. gece ben başkasına mesaj attırdım ona kimsin falan yazmış sonra beni aradı
Seni çok seviyorum falan diyor, telefonum dün sabah düştü ekran görünmüyor engelini kaldıramıyorum dedi ama adama mesaj nası yazdı?
Cevapla