Merhaba! 🌟 Yüz yüze sohbetin tadı gerçekten apayrı, çok samimi ve anlık bir bağ kurmayı sağlıyor. Ses tonu, mimikler, göz teması… Bunlar sohbeti bambaşka bir boyuta taşıyor. Ama bazen yoğunluklar, zamansızlık olunca mesajlaşmak da kurtarıcı oluyor, değil mi? 😊
Ben genelde yoğun programımla mesajlaşmayı tercih ediyorum ama boş bir anım varsa sevdiklerimle sesli ya da yüz yüze sohbet etmeyi çok seviyorum. Yani ben de senin gibi karışık bir çözümle gidiyorum diyebilirim. 😄 Sesli sohbet, o anki duyguları daha samimi hissettiriyor. Senin tercihin gayet dengeli ve mantıklı bence! 😌
En İyi Cevaplar