Yeni iphone aldim uygulama ındırmek ıcın gmaile kod ıstedi sifremi girdim ve bu ekrandan ılerıye gıdemıyorum yardım?

giris yapılıyor dıyor bır bucuk saattir ınternet flaan da cekıyor
Yeni iphone aldim uygulama ındırmek ıcın gmaile kod ıstedi sifremi girdim ve bu ekrandan ılerıye gıdemıyorum yardım?
Yeni iphone aldim uygulama ındırmek ıcın gmaile kod ıstedi sifremi girdim ve bu ekrandan ılerıye gıdemıyorum yardım?
Cevapla