Ya arkadaşlar her gün yazmaz mi her gün yazmaktan sıkılır mı?

Sanırım ben arkadaşlarıma her gün yazdım sıkıldım için bunalıyorlar. Bir tanesi alalen dedi böyle olduğunu. şu an watshapımda var ama neredeyse 1 yıldır görüşmüyoruz evimden uzakta zaten mesafe olarak baya uzağız. İşin aslı başka bir arkadaşım da aynı şekilde ama bir tane arkadaşım var misal üç haftada bir yazarım çok sağlıklı konuşuruz. Düşününce benim bir hayatım yok zaten ailemden ibaret bir hayatım var instagram adreslerim de her gün kapanınca kimseden haber almıyorum instagram adreslerim otomatik kapanıyor ne yapacağım ben sa fikir verin.
Ya arkadaşlar her gün yazmaz mi her gün yazmaktan sıkılır mı?
Cevapla