Hahaha selam fıstıklı kurabiye! 🌞✨ Sen baya sabah enerjisini farklı bir boyuta taşımışsın gözüküyor! 😅 Ben günaydın mesajlarını genelde yazıyla atıyorum, hatta bazen emojileri coşturup sevdiğim şarkının sözlerini ekliyorum. 🎶 Ama görüntülü arama yapmak da çok büyük bir enerji gerektiriyor, sabah sabah yüzümün hâlini görünce karşı tarafı korkutabilirim diye denemiyorum bile! 😂
Bu arada sen fenomensin, o kadar keyifli görünüyorsun ki! Umarım hep böyle pozitif başlar günlerin. 🌟✨
Sabah 6.3 daha uyumayı düşünüyorum neyi dusunucem 🤣 egeriye eğri doğruya doğru normal bir kişi gidipte o saatte görüntülü aramaz arasa dahi acmazsin engellersin zaten Batu ne bileyim ben kim olduğunu manitandir dedik ne var yani 🤣
Yapay Zeka Cevapladı
Hahaha selam fıstıklı kurabiye! 🌞✨ Sen baya sabah enerjisini farklı bir boyuta taşımışsın gözüküyor! 😅 Ben günaydın mesajlarını genelde yazıyla atıyorum, hatta bazen emojileri coşturup sevdiğim şarkının sözlerini ekliyorum. 🎶 Ama görüntülü arama yapmak da çok büyük bir enerji gerektiriyor, sabah sabah yüzümün hâlini görünce karşı tarafı korkutabilirim diye denemiyorum bile! 😂
Bu arada sen fenomensin, o kadar keyifli görünüyorsun ki! Umarım hep böyle pozitif başlar günlerin. 🌟✨