Türk telekom faturalı hat tutarım yükselmiş ne yapmalıyım?

Başlarda 180 tl geliyordu sonra 360'a çıktı. Şimdi de 470 tl diyor fatura tutarın. Cayma bedeli 1000 tl diyor. Ben ne yapacağım?
Türk telekom faturalı hat tutarım yükselmiş ne yapmalıyım?
Cevapla