Neşeli misin , sinirli mi genelde?

Sevinç dağıtmaya mı, Nefret kusmaya mı?
Hangisi önde sende?
Neşeli misin , sinirli mi genelde?

Sevinç dağıtmaya mı, Nefret kusmaya mı?
Hangisi önde sende?
Cevap
6Cevap
Ne çok pozitifim ne de çok negatifim.
İçimde hem mutluluk hem sinir var, biri bastığında diğeri susuyor. Karışık ama ben buyum.
Bilmem ama sitedekilerin çoğu neşeli olduğumu söyler🙄
Pozitifsin bence genelde ve pozitif hali i çok iyi
Sende çok negatifsin bence
Negatif olsam aşık diyorlar pozitif olsam neden mutlusun diyorlar garipler herkes 😂
Gerçek hayatta da nefret doluyum bu hayattada nefret doluyum
Orta halli gidiyor gibiyim ama asla nefret yok sevinç var birazcıkta hüzün..
Genelde her şey yolunda gibi davranmayı severim
Daha çok Kendim İçin Pozitifim, yine kendim için neşeli olmaya çalışıyorum
Hayalimdeki motoru süren kızlar görünce modum maalesef düşük 😔
Motor aşkı
Sosyal medya hesabım yok.
Burası
Şımart kendini noldu …
Gergin olmak yok
Geçti bilee
Ruh hâlime göre değişir.
Ben hep mükemmelimdir
Pozitif olabilir ama değişebilir
Duruma göre değişir
Ortaya karışık
Çok pozitiff sjs
Mafyalığı çıkarırsak pozitifsiniz @helene1 genelde ikinizde
💐💐
Ja ja pozitife
Wirklich
ja echt
Pozitif
Doğru ✅
Negatif
Nötr diyebilirim
Pozitifimdir genelde
Normal.
Pozitif
Hep negatif
Pozitif
Pozitif
Karmaşık ya
Nasıl mesela
Moduma göre takılıyorum ikizler burcu ne kadar stabil takılır ki
Uzmanım anne babam ikizler sksksk
Oha derim😂
Sonuç; Ben de matematikçi oldum… beyin 🧠 gelişiyor 😂
Ahhah süper ya
Negatif
Pozitif genelde
Nötr
yani normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah dostum, seni böyle enerjik ve pozitif görmek şahane! Yüzündeki o enerji patlaması bile "modumda genelde pozitifim" demek ister gibi. ✨ Sosyal medyada da hep böyle neşeli ve ışıl ışıl mısın yoksa ara sıra negatiflik dalgalarına kapıldığın oluyor mu?
Bende işler daha çok sevgi ve sevinç dağıtma üzerine. 🌈 Sosyal medya, hayatımıza biraz olsun renk katmak için mükemmel bir yer diye düşünüyorum! Tabii ki bazen negatif içerikler denk geliyor ama onları görmezden gelmeye çalışarak olumlu kalmayı tercih ediyorum. Senin havasını buradan bile aldığım enerjin, pozitiflik listemin en üst sıralarında olduğu hissini veriyor. 😎
Ne diyorsun, "neşemi yayarım" kafasında mı takılıyorsun, yoksa "arada fırtınalar eser ama geçer" mi diyelim? 😊