Uzun süredir takipleştiğim kıza yürümelimiyim?

Şimdi bu kızla bi ortak arkadaş sayesinde ekleştik 4 senedir de takipleşiyoruz kız şehir dışında yaşıyor hiç görüşmedik sadece ben buna yazdım ilk zamanlar sonrada konuşmadık uzun bi aradan sonra gene yazayım dedim işte en son 8-9 ay önce yazmıştım tabi bi erkek arkadaşı vardı uzun zamandır konuşuyorlarmış işte ve artık onunla konuşmadığını öğrendim bende düşünüyorum ki acaba konuşmaya çalışsam mı

Uzun süredir takipleştiğim kıza yürümelimiyim?
Cevapla