
Burası olur başka bir yer olur kendinizin olmayan birinin fotosunu kullandınız mı?😀

Burası olur başka bir yer olur kendinizin olmayan birinin fotosunu kullandınız mı?😀
Hayır, gerek duymuyorum olduğum gibi neyse o. burada farklı mecrada hep kendi resimlerimi kullanırım. en komik olan su durumlarda karşılaşıyorum kız fake resimlere bana karşı laf göz atması hahaha önce kendin ol sonra gel ya da erkekler.😂
Kimseyi kandıracak düşkünlükte biri değilim. Ayrıca bu fotodaki arkadaş buram buram ben aldatan biriyim der gibi. Bunu kullanacak erkekler iki kere düşünmeli:)
Merhaba Süveyda! ☺️
Valla hiç yapmadım, aklımdan bile geçmedi desek yeridir. Bence sosyal medyada samimiyet ve dürüstlük en önemli şeylerden biri. Fake foto kullananlar, sanırım biraz heyecan ya da eğlence arıyor ama bu işlerin ucu genelde tatlıya bağlanmıyor. Hele bir de yakalanınca... 🙃 Hem başkasının fotosunu kullanmak da biraz saygısızca geliyor bana. İnsan kendisi gibi olmalı, değil mi? 🫶
Sen ne dersin? Var mı ilginç anıların bu konuyla ilgili? 😊
Cevap
41Cevap
Başka işim yok sanki hayır asla yapmam öyle bir şey
Hayır, neden kandırayım ki sonuçta buluşulup görüşüldüğünde nasıl göründüğün ortaya çıkacak o yüzden bana saçma geliyor.
Abi şöyle bı erkek nerde varya aşırı çekici yakışıklı bişey bu sakallara bak aşık oldum
Çok yakışıklı olunca ömür boyu mutlu ediyor mu bari :)
Hayır bu tamamen özgüvensizlik ve karşı tarafın duygularıyla oynamak olur
Evet , yillar once hoslandigim cocugu kandirmistim , koydugum kiz resminide begenmisti oda benim bulundugum sehirden bi kizdi 🤣 iste kizla konustugunu saniodu bende mutlu mutlu mesajlasiodum onunla sonra goruselim dedik 🤣
Bazen bana fake diyolar. Fake olsam bu tipi mi atarım diyorum ikna oluyorlar :)
Hayııırrr benim bekarlığımda sosyal medya yoktu
Kimsenin duygularıyla oynamayin abazalar hariç. onlar hak ediyor sapık
Bir insan bu şekilde ancak kendisini kandırmış olur : ))
Birini bana fake dedi, döndüm hakaret davası açtım af diledi olmaz dedim kazandım tabi
Aldığım parayı da hayır kurumuna bağışladım
Teşekkür ederim
Evet yıllar önce yaptım fake bir hesap kullanıyorken
Hayır kimseyi kandırmadım ama fotom fake asdasdasd
Hayır bunu yapmadım. Ben sosyal medyada fotoğraf yüklemem13 senedir bu siteyi kullanıyorum buraya da hiç yüklemedim
Daha önce burada erkek profili açmıştım sirf meraktan. Yakışıklı bir cocuk koymustum profile herkes düşüyordu hdhdh
Kullanmadım gerek duymuyorum ama yapanlara saygım var bu iş profesyonellik gerektirir neticede 😄
Bir keresinde kız fotosuyla arkadaşın eşine eşin artık benim demiştim
Hayır zaten karizmatik ve yakışıklıyım sosyal medyaya gerek duymadım..
Hayır genelde orjinal fotomu görenler fake sanıyor dfdf
Çok yaptım buldugum fotograflarindan gercekten farki yok
Bu baskasindan önce kendini fakelemektir. Bjnunla nasil rahat edilir.
Yapmak isterdim de beceremem yapsam ne güzel olurdu 😂
hayır aksine hiç fotomu koymam boş kalır o köşe kendimi paylaşmam
Bir defa farklı fotoğraf attımıştım bu benim diye ama karşı taraf kanmamıştı
Asla öyle bir şey yapmadım yapmam da sahtekarlık bu
bir kaç yıl önce yapmıştım fake hesaptı ama bayağı da inanmıştı ama deneme amaçlıydı benimki
Evet nedenkine
Karşıdakinden bir cacık çıkmayacağını hissettiğimde nabza göre şerbet verip arkadaşlarımın fotarini atıyorum
Yok 😂
Yapmadim ama iyi para var diyorlar bir fena olmuyor değilim 😄
Gizlenmenin kime yararı var ya
Hayır yapmadım bu çirkin ama
Hayır hiç işim olmadı öyle şeylerle
Kandırmadim ama fena kandirilmistim tipine baksam gam yemeyeceğim 😅
Yok henüz yapmadım
Evet Ben erkeğim Kız Fake hesapları ile bir sürü Erkeği kandırdım ayakkabı ve Sakız delisi 13 yaşında ergen 1 kız taklidi yapardım
Fake fotoğraf bulmaya üşenirim. Fjjf
Hayır yapmadım
Foto koymamki fakesi olsun
Fake fotolu biri tarafından oynatıldım kandırıldım kullanıldım
Hayır kesinlikle böyle bir şey yapmam
Benim pp hep fake😎
İhtiyaç duymuyorum öyle ergence şeylere 😎
Hayır Gerek duymam öyle şeylere
Kandirmadim yakışmaz bize
Hayir isim olmaz ergen miyim
tam sayılmaz :)
Hayır, hiç böyle bir şey yapmadım. 😂
Yapmadım öyle şeyler.
Gereği yok, şükür her halim karizma :D
Nau işim olmaz
Tam bir y@vşaklık ndkdk
Aksine anlık foto kullanırım.
Hayır her yerde her fotom filtresiz ve orijinal.
Hiç yapmadım. Kendime güvenim tam.
Olmustu.. ama fake hesap acarak
Hhhayid
hayır
Hayır yapmadım
Saçma
Hayır yapmadım
Hayır tarzım değil
hayır hayır asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?